Search This Blog

Friday, September 13, 2013



Thoughts on my Life
Who am I?You sure you want to know?
The Story of my life is not for the faint of heart.
But let me assure you.
The Woman I've loved since before I liked girls
I'd like to tell you that's me next to her.
What a geek
Don't even think about it.
You're so lame
You flunked out
Don't ever be ashamed of who you are.
I am not ashamed of who I am
I don't know if you realize this.
I thought it'd be time to get to know each other.
Whatever it is,it's something I never felt before.
You're changing.I went through exactly the same thing at your age.
The end of one thing, the start of something new



German Version

Wer bin ich? Sie sicher, dass Sie das wissen?
Die Geschichte meines Lebens ist nichts für schwache Nerven.
Aber lassen Sie mich Ihnen versichern.
Die Frau, die ich seit bevor ich mochte Mädchen geliebt habe
Ich möchte Ihnen sagen, das ist mir neben ihr.
Was ein Geek
Denken Sie nicht einmal darüber nachdenken.
Du bist so lahm
Sie durchgefallen out
Nicht immer schämen, wer Sie sind.
Ich schäme mich nicht, wer ich bin
Ich weiß nicht, ob Sie dies zu realisieren.
Ich dachte, es wäre Zeit, sich gegenseitig kennen zu lernen.
Was immer es ist, es ist etwas, das ich nie zuvor gefühlt.
Du wechselst Ich ging durch genau die gleiche Sache in deinem Alter.

Das Ende einer Sache, der Beginn von etwas Neuem

No comments:

Post a Comment